GYAKORI KÉRDÉSEK

Hogyan tudok regisztrálni?

Regisztrációt indíthatsz az oldalon található bármelyik "Vágjunk belegombra kattintva vagy a Főmenüből a "Regisztráció" menüpontra kattintva.

A regisztráció során meg kell adnod egy "felhasználó nevet" és az "emailcímedet", ezután pedig szeretnénk megtudni kedvencedről néhány információt, a csomagok lehető legpontosabb összeállításának érdekében.

A kérdéseket úgy állítottuk össze, hogy minél kevesebbet kelljen írnod, inkább csak kattintgatni vagy koppintani kell. Ezek után elkészül a fiókod és megtekintheted a kedvenced/kedvenceid adatait is a "Fiókom" menüpont alatt.

FIGYELEM! Az első kérdés a "Milyen állatod van?" Ha több állatod van, először azt az állatodat válaszd ki, amelyiknek a Pets'Packet szeretnéd megrendelni. Ha több állatnak is szeretnél Pets'Packet, akkor az utolsó kérdésnél válaszd ki a másik illetve harmadik állatodat is ás azt is mutasd be nekünk a kérdéseinkre adott válaszaiddal! Köszönjük.

 

Hogyan tudok rendelni?

Rendelés leadás csak regisztráció után lehetséges. Regisztráció menetéről többet olvashatsz a "Hogyan tudok regisztrálni?" bekezdésnél.

Rendelés menete:

Regisztráció után több féle képpen is leadhatod rendeléseidet.

Belépést követően a főmenüben a "Shop" menüpontra kattintva megtekintheted termékeinket. Ha kiválasztottad a neked tetsző terméket, a "kosárba rakom" gomb megnyomásával teheted be kosaradba, majd ezután tovább válogathatsz a többi termékek között, illetve, ha előbb a termékképre kattintasz, részletesebb leírást találsz az adott termékről.

Itt is a "kosárba rakom" gomb segítségével helyezheted a kosaradba a kívánt terméket sőt a mennyiség módosítására is van lehetőséged.

Ha befejezted a vásárlást, az oldal jobb felső sarkában levő kosár ikonra kattintva megtekintheted a kosarad eddigi tartalmát.

A kosár oldalon leellenőrizheted, hogy biztosan azok a termékek kerültek oda, amelyeket szeretted volna. 

Újra lehetőséged van hogy egy adott termék mennyiségét megváltoztasd vagy törölhetet is azt a táblázatban a megfelelő "X" jelre kattintva

Ha rendelkezel valamilyen kedvezményes kupon kóddal, akkor azt itt aktiválhatod, ha beírod a megfelelő helyre, majd ezután megnyomod a "Kupon beváltása" gombot. Ez után a rendszer frissíti a kosár végső összegét.

Ez után válaszd ki a neked megfelelő szállítási módot, és a "Tovább a pénztárhoz" gomb megnyomásával a pénztár oldalra léphetsz tovább.

A pénztár oldalon meg kell adnod a számlázási és szállítási adataidat illetve elérhetőségeidet. 

Újra van lehetőséged, hogy a szállítási módon változtass, majd ezután válaszd ki a fizetési módot. Választhatod a banki átutalást, az utánvétet, vagy a bankkártyás fizetést, amelyet a Barion Payment Zrt. biztosít. A Barionról többet is olvashatsz a Barion oldalon.

Ha készen vagy és leellenőriztél mindent, elfogadtad az Általános Szerződési Feltételeket, akkor a "Megrendelés elküldése" gombra kattintva leadhatod rendelésedet. Ez után megkapod a fisszaigazoló emailt, majd az elektronikus számlát is, amely csak az összeg beérkezése után kerül kiküldésre a megadott emailcímre. Ezt letöltheted és kinyomtathatod, vagy elmented digitális formában. Ajánlatos megtartani, a garancia igénybevételéhez szükséges. Számla nélkül nem áll módunkban garanciánkat alkalmazni.

Mikor kapom meg a csomagomat?

A Pets'Pack alapjában véve egy havi rendszerességgel kiküldött csomag, kedvenceknek tervezve. Amennyiben megtörténik az első  Pets'Pack rendelásed ,normál esetben az az eljárás, hogy a leadást követően normál szállítási módon, 1-6 munkanapon belül kiküldjük a csomagodat, függetlenül attól, hogy a hónap melyik napján rendelted meg. Ezután a következő csomagokat havonta fogjuk kiküldeni minden vásárlónak a hónap fordulónapján. Ez a nap 10.-12. között lesz. Természetesen minden fordulónap előtt egy héttel értesítést küldünk, hogy: "Hamarosan itt a fordulónap, szeretnéd megrendelni a Pets'Pack - et a következő hónapra is?" 

Ezt többször is megtesszük. Ha az emailban az igen gombra válaszolsz, akkor elkészítjük a csomagot, de csak akkor küldjük ki a fordulónapon, ha újra megrendeled a webshopban. Tehát újra meg kell rendelni a fentiekben leírtak alapján. "Hogyan tudok rendelni?"

Ha valamiért nem jut el hozzád az értesítés, vagy elfejtetted megnézni az emailt, akkor sincsen gond, ettől függetlenül bármikor leadhatod a rendelésedet.

Ha a fordulónap után adod le a rendelésed, természetesen így is elküldjük a csomagot, viszont ha előtte adod le, akkor már számítani tudunk rá és gyorsabban összeállítjuk neket a kívánt Pack - et. Természetes, hogy minden megrendelést teljesítünk minden gazdinak.

Hogyan válthatom be a kuponomat?

Kuponodat bármikor bármelyik vásárlásodhoz felhasználhatod. A kupon a kosár összértékéből levonja a kuponkódhoz tartozó százalékos értéket.

A kuponkód egyszer használható fel, másra át nem ruházható.

Kupon felhasználásának menete: 

Jelentkezz be fiókodba, válaszd ki a megfelelő terméket/termékeket a "Kosárba rakom" gomb segítségével, majd a weboldal jobb felső sarkában található "kosár ikonra" kattintva megtekintheted a kosarad tartalmát. itt van lehetőséged a kupon beváltására.

Írd be az emailban kapott kódot a megfelelő rubrikába, majd a "Kupon beváltása" gombra kattintva aktiválhatod.

A rendszer ezután újra számolja a kosár összegét, és tovább léphetsz a pénztár oldalra. Ha elfelejtetted a kupont aktiválni a kosár oldalon, akkor ezt a pénztár oldalon is pótolhatod, a "van kuponod?" kérdés melletti linkre kattintva adhatod meg a kuponkódot.

Hogyan válthatom be az ismerősömtől kapott utalványomat?

Kuponodat a regisztráció során a profil létrehozásakor kell megadnod. Ezután fogunk küldeni egy másik kódot, amelyet már bármelyik vásárlásodszor egyszeri alkalommal felhasználhatsz.

A kupon a kosár összértékéből levonja a kuponkódhoz tartozó százalékos értéket.

A kuponkód egyszer használható fel, másra át nem ruházható.

Kupon felhasználásának menete: 

Jelentkezz be fiókodba, válaszd ki a megfelelő terméket/termékeket a "Kosárba rakom" gomb segítségével, majd a weboldal jobb felső sarkában található "kosár ikonra" kattintva megtekintheted a kosarad tartalmát. itt van lehetőséged a kupon beváltására.

Írd be az emailban kapott kódot a megfelelő rubrikába, majd a "Kupon beváltása" gombra kattintva aktiválhatod.

A rendszer ezután újra számolja a kosár összegét, és tovább léphetsz a pénztár oldalra. Ha elfelejtetted a kupont aktiválni a kosár oldalon, akkor ezt a pénztár oldalon is pótolhatod, a "van kuponod?" kérdés melletti linkre kattintva adhatod meg a kuponkódot.

Hogyan fizethetek?

Több féle fizetési mód közül választhatsz:

Banki átutalás: Ebben az esetben a rendelés leadása utáni visszaigazoló e-mailben feltüntetett bankszámla számra kell utalnod az összeget. Fontos, hogy a rendelés számot ne felejtsd el a megjegyzésbe feltüntetni!

Bankkártyás fizetés Barionnal: Lehetőséged van bankkártyáddal vagy Barion tárcáddal kiegyenlíteni az összeget. A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013 Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

Utánvétes fizetés: csomagjaidat utánvéttel is megrendelheted, FoxPost és  DPD futárszolgálat választása esetén is. FONTOS HOGY FOXPOST VÁLASZTÁSA ESETÉN? CSAK BANKKÁRTYÁVAL LEHET FIZETNI A FUTÁRNAK!

Kapcsolat

Ha további kérdés merült fel benned, írj nekünk!

A KÜLÖNBSÉG A SÜTÉSBEN REJLIK…

PRÉMIUM KUTYA ÉS MACSKAELEDELEK EGYENESEN KANADÁBÓL

KEDVENCED KÓSTOLTA MÁR?

AKCIÓS CSOMAGJAINK

ingyenes kuponunk